سخنی دوستانه با فعالین جدید حوزه ساخت استخر های پرتابل

تعداد بازدید
124
زمان مطالعه
1 دقیقه
بـروزرسانـی
۱۴۰۲/۰۷/۲۶
انــتـشـار
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
پرینت مقاله
اشتراک گذاری

به تازگی در تبلیغات برخی از مجموعه های نوظهور در زمینه ساخت استخرهای پرتابل با گالری تصاویری روبه رو شدیم که عملاً مربوط به پروژه های اجرا شده شرکت نانوسازان کاسپین در ادوار گذشته بوده است و عزیزانی این تصاویر را در قالب پروژه های اجرایی خود به مشتریان معرفی کرده‌اند ضمن ابراز خرسندی از این پدیده که دستاوردهای علمی شرکت نانو سازان کاسپین و خلاقیت‌های مهندسین طراح این مجموعه که مورد توجه عناصر جدید قرار گرفته است.

ذکر دو مطلب مهم می نماید که می بایست مورد توجه این عزیزان قرار بگیرد:

۱_استخر های پرتابل علیرغم ساده سازی در پدیده ساخت استخر از محاسبات دقیق مهندسی بهره برده است که با اندک تغییر در شکل یا متریال محصول و نحوه اجرا ممکن است فاقد استحکام لازم باشد و عملاً با اجرای ناصحیح موجب شکست پروژه شما خواهد شد.

۲_به لحاظ اصل تجارت استفاده از تبلیغ و دستاورد دیگران به خصوص در بحث تبلیغات شما را به عنوان یک شرکت دنباله رو به مشتریان معرفی می نماید و در بازار فروش با توجه به حضور برندهای قوی دیگر مشتریان به شما اعتماد نخواهند کرد.

در پایان شرکت نانو سازان کاسپین به عنوان متولی اصلی ساخت این نوع از استخرها در کشور در راستای اعتلای این صنعت تجارب و دانسته های خود را با رضایت در اختیار شما علاقمندان جدید این صنعت قرار خواهد داد.

آیا این مقاله مفید بود؟

از ۱ تا ۵ چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیاز از رای

اولین نفر باشید که رای میدهد!