استخر پرورش ماهی در پلدختر

افتتاح استخر پرورش ماهی در پلدختر

تعداد بازدید
104
زمان مطالعه
بـروزرسانـی
۱۳۹۶/۱۲/۰۵
انــتـشـار
۱۳۹۶/۱۱/۱۱
پرینت مقاله
اشتراک گذاری

استخر پرورش ماهی در پلدختر

با شروع هفته دولت با برگزاری مراسمی در پلدختر با حضور جمعی از مسئولان کشور ۴ استخر پرورش ماهی در پلدختر افتتاح شد.

در روز آغاز هفته دولت و با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی پلدختر آقای حمیدرضا کاظمی و همچنین فرماندار این شهر آقای نعمت اله دستیاری و جمعی دیگر از مسئولان این شهر چهار طرح استخر پرورش ماهی های گرمابی در پلدختر افتتاح کردند.

توجه: برای نمایش تصاویر در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید

استخر پرورش ماهی در پلدختر
استخر پرورش ماهی

آقای دستاری فرماندار پلدختر اظهار داشت تولید ماهی این چهار استخر در دوره شش ماهه شانزده تن و با درآمد حدود ۱۶۰میلیون تومان است. ولی در ادامه افزود :اجرای این طرح استخر پرورش ماهی در پلدختر تقزیبا از اردیبهشت ماه سال جاری شروع شده تا امروزه به بهره برداری رسیده است. آقای فرماندار می گویند که برای هر طرح حدود  ۲۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان که مجموع این طرح ها حدود ۱۱۰ میلیون تومان هزینه بردار شده است. اعتبار هزینه شده برای استخر های پرورش ماهیان گرمابی این شهر از اداره کل شیلان استان لرستان با پیگیری های انجام تامین شده است. ایشان افزودند که با اجرای این طرح برای ۴ نفر به شکل مستقیم و برای ۸ نفر به شکل غیر مستقیم شرایط شغلی به وجود می آید.

منبع: خبرگزاری مهر

 

 استخر پرورش ماهی

اگر از استخر های پرورش ماهی پیش ساخته یا فایبرگلاس در این طرح استفاده می شد علاوه بر هزینه ی بسیار پایین تر نسبت به استخر هایی که اجرا شد ، قابل جای به جایی این استخر ها وجود داشته و هر زمان میتوانستند به راحتی با تعویض آب استخر درآن ماهی های دیگری پرورش دهند.

شرکت نانو سازان کاسپین تولید کننده انواع استخر پرورش ماهی ، تولید کننده انواع استخر پیش ساخته  و فایبرگلاس با قیمت مناسب نسبت به نمونه های مشابه و دارای قابلیت حمل و مقاومت بالا با سرعت اجرای خیلی سریع .برای اثبات حرفا هایمان میتوانید به قسمت نمونه کارها تشریف ببرید.

باما همراه باشید

 

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۳۱۶۸۵۵
کانال تلگرام: @nanosazan
مدیر تولید : @Modirnanosazan

آیا این مقاله مفید بود؟

از ۱ تا ۵ چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیاز از رای

اولین نفر باشید که رای میدهد!